داکوتای شمالی ارز دیجیتال را برای پرداخت قبول می کند

شهر ویلیستون داکوتای شمالی رسماً پذیرش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را برای پرداخت از طریق BitPay آغاز کرده است.

شهری در داکوتای شمالی با شروع پذیرش پرداخت از طریق ارز دیجیتال، به رقابت پذیرش ارزهای دیجیتال در ایالات متحده پیوست.

هرکول کامینگز، مدیر امور مالی شهر ویلیستون، می‌گوید:

“ما با BitPay، بزرگترین تاجر پرداخت مجازی که شرکای آن شامل مایکروسافت و فیس بوک است، همکاری کردیم. ما اولین شهرداری در ایالت داکوتای شمالی و سومین کشور هستیم که این خدمات را ارائه می دهیم. “

استفاده از این روش‌های پرداخت آنلاین باعث امنیت، آسایش و صرفه جویی در هزینه‌ها است. BitPay برای پرداخت آنلاین قبوض آب و برق، از طریق سرویس هایی مانند Google Pay ، Apple Pay و PayPal ، 1٪ هزینه می‌پردازد.

ساکنان ویلیستون می توانند به وب سایت رسمی شهر مراجعه کرده و اطلاعات حساب خود را برای دریافت فاکتور BitPay ارائه دهند. افراد می توانند برای پرداخت مستقیم با BitPay یا سایر خدمات مانند صرافی‌های ارز دیجیتال، یک کیف پول دیجیتال ایجاد کنند.

در حال حاضر چندین ایالت در ایالات متحده در حال بررسی قوانین مناسب برای ارزهای دیجیتال هستند.

شهردار جکسون تنسی کمپینی را برای پرداخت حقوق از طریق بیت‌کوین و استخراج ارزهای دیجیتال برای ترازنامه‌های این شهر آغاز کرد و این پیشنهادات مشابه را در میامی، فلوریدا تکرار کرد.

براساس داده های جمع آوری شده توسط مجله نیوزویک(newsweek) ، از ماه مه 2021 حدود 46 میلیون آمریکایی، یا 17 درصد از کل بزرگسالان ایالات متحده، دارای بیت‌کوین هستند. یک نظرسنجی توسط صرافی جمینی پیش از این تخمین زده بود که فقط 14 درصد از جمعیت ایالات متحده، یا حدود 21میلیون بزرگسال از اواخر سال 2020 مالک ارزهای دیجیتال بودند.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.