تیم فوتبال ملی آرژانتین توکن رسمی خود را راه‌اندازی کرد

تیم ملی فوتبال آرژانتین، در هفته گذشته توکن هواداری خود را به‌طور رسمی راه‌اندازی کرد که با استقبال بی‌نظیر هواداران این تیم مواجه شد. این توکن که به هواداران در تصمیم گیری در مورد تیم فوتبال کمک می کند، به سرعت فروخته شد.

تیم فوتبال ملی آرژانتین اولین تیم ملی است که توکن هواداری خود را راه اندازی می کند. این در حالی است که، باشگاه‌های اروپایی نیز اخیراً توکن‌های هواداری خود را راه اندازی کرده‌اند.

این توکن که با مشارکت پلتفرم Socios.com راه اندازی شده است به هواداران این امکان را می دهد تا در برخی تصمیمات مربوط به تیم مشارکت کنند.

طبق یک پست در وبلاگ اتحادیه فوتبال آرژانتین طرفدارانی که این توکن را داشته باشند “امکان شرکت در نظرسنجی‌ها، استفاده از تخفیف‌ها، تبلیغات انحصاری و تجارب منحصر به فرد را خواهند داشت.”

در مجموع حدود ششصد هزار عدد و مجموعاً به قیمت تقریبا یک میلیون دلار از این توکن‌ها فروش رفته است.

کلودیو تاپیا رئیس اتحادیه فوتبال آرژانتین، در این خصوص اظهار داشت: از طریق توکن‌های رسمی، طرفداران با ما احساس نزدیکی می‌کنند و می‌توانند در جوایز و تجربیات اختصاصی سهیم باشند. ما از این کار بسیار هیجان زده هستیم چرا که اعتماد شرکت‌های بزرگ را به سوی پروژه های تجاری اتحادیه فوتبال آرژانتین جلب می کند.

آرژانتین در این راه به تیم‌های دیگری مانند اتلتیکو مادرید، بارسلونا، یوونتوس و آث میلان پیوسته است. وب‌سایت Socios.com به تیم‌ها و مارک‌های تجاری این امکان را می‌دهد تا از طریق پلتفرم مبتنی بر اتریوم از مشارکت خود کسب درآمد کنند.

 

منبع  bitcoin.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427