تراوالا سامانه اجاره اقامتگاه مبتنی بر بلاکچین را راه‌اندازی می‌کند

وب‌سایت گردشگری تراوالا (Travala) امروز از طریق بیانیه‌ای مطبوعاتی از راه‌اندازی سامانه اجاره منزل مبتنی بر بلاکچین به نام دی تراول (Dtravel) که به نوعی رقیب سایت ایر بی‌ان‌بی است خبر داد.

دی تراول از سایت‌های اجاره اقامتگاه مانند ایر بی‌ان‌بی (Airbnb) الگو برداری کرده است، اما مزایای بیشتری را به صاحبان خانه‌هایی که از این سرویس استفاده می کنند، ارائه می دهد.

در بیانیه مطبوعاتی این پلتفرم اشاره شده است که شرکت‌های اجاره منزل به تدریج هماهنگی با کاربران خود را از دست می دهند و مجبور به افزایش نرخ‌ها می‌شوند.

در حالی که سایت‌های بزرگ گردشگری کارمزدهای بالا و در حدود 20٪ تعیین می کنند، دی تراول این وعده را داده است که تنها 7.5٪ کارمزد به ازای انجام تراکنش‌ها در پلت‌فرم خود دریافت کند. گفته شده است که چندین ارز دیجیتال از جمله بیت‌کوین و توکن بومی این پلت‌فرم به نام TRVL برای پرداخت در این سایت پذیرفته می‌شود. دی تراول همچنین نوعی دموکراسی را به اعضای خود ارائه می دهد، به این معنا که به میزبانان، مهمانان و صاحبان سهام اجازه می دهد تا در مورد تصمیمات این پلت‌فرم از طریق یک سازمان غیر متمرکز مستقل (DAO) رأی دهند.

علاوه بر این 100000 کاربر اول که به این پلتفرم می پیوندند به طور کلی بیش از 35 میلیون دلار توکن TRVL به عنوان مشوق دریافت می کنند.

قابل ذکر است که تراولا در سال 2017 به عنوان یک وب‌سایت رزرو هتل ها، پروازها و چنین مواردی به وسیله ارزهای دیجیتال، تاسیس شد و به تدریج روش‌های پرداخت را گسترش داد و بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال دیگر را هم به پلت‌فرم خود اضافه کرد.

 

منبع  cryptobriefing.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.