بیت‌کوین زودتر از دوج‌کوین به ماه می‌رسد

صرافی مشتقات ارز‌های دیجیتال به نام بیت‌مکس (BitMEX) اعلام کرده است که با همکاری شرکت هوا‌فضای استروبوتیک تکنولوژی مستقر در پیتسبورگ در سه ماهه چهارم امسال یک بیت کوین را به معنی واقعی کلمه به ماه می‌فرستد.

 

این شرکت یک سکه فیزیکی که دارای یک هولوگرام مربوط به آدرس بیت‌کوین است را تولید خواهد کرد، که ارزش آن به اندازه یک بیت‌کوین است.

بر روی این سکه قیمت بیت کوین در لحظه ایجاد آن و همچنین آرم BitMEX و نام مأموریت حک خواهد شد.

علاوه بر‌این مدیر عامل بیت‌مکس، الکس هاپتنر می‌گوید از اینکه جزئی از برنامه فرود بر روی ماه استروبوتیک هستند “بسیار هیجان زده است.” وی در این زمینه گفته است:

“کار روزانه من کمک به کشف پتانسیل ارز‌های دیجیتال در مقابل ارزهای فیات است، بنابراین عضویت در پروژه‌ای که مربوط به حضور این ارز در فضای خارج از زمین است، بسیار جالب و هیجان انگیز است. با وجود تمام صحبت‌های مربوط به بیت کوین روی ماه، کسی که در عمل این کار را انجام خواهد داد ما هستیم و نمی‌توانیم بیشتر از این خوشحال باشیم.”

گفتنی است که شرکت اسپیس ایکس، تحت مدیریت ایلان ماسک، می‌خواهد دوج کوین را در سال ۲۰۲۲ به ماه بفرستد و این بدان معناست که بیت کوین زودتر به ماه می‌رود.

 

منبع u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427