برند D&G مجموعه انحصاری NFTهای خود را عرضه می‌کند

دولچه و گابانا اولین مورد از مجموعه NFT ها را با همکاری بازار لوکس UNXD اعلام کردند.

برند دولچه و گابانا، یکی از غول‌های صنعت مد در جهان، اعلام کرد که قصد دارد اولین مجموعۀ توکن‌های غیرمثلی خود را تا پایان ماه اوت (مرداد) عرضه کند. قرار است این مجموعه در بازار NFTهای «UNXD» عرضه شود. UNXD که بر بستر شبکه پالیگان فعالیت می‌کند، بازاری برای NFTهای لوکس و گران‌قیمت است.

این مجموعه NFT، Genesis Collection نامگذاری خواهد شد. دولچه و گابانا، این مجموعه را در نمایش‌های آینده Alta Moda ، Alta Sartoria و Alta Goilleria در ونیز در اواخر ماه اوت ارائه می‌دهد. این مجموعه بر روی سنتهای هنری ریشه دار ونیز تمرکز دارد.

دولچه و گابانا، اولین مدل سطح بالا نیست که در بازار NFT درگیر می‌شود. طراحان درگیر در هفته مد پاریس چند NFT در دسترس خواهند داشت، گفته می شود گوچی به فضای NFT نیز خواهد پیوست.

حتی با کاهش قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال، NFT، همچنان قدرتمند باقی مانده است. اخیراً گروه LABS املاک و مستغلات را با NFT ترکیب کرده و به مردم اجازه می‌دهد با استفاده از فناوری توکن، سهمی از اقامتگاه خود را خریداری کنند. هنرمندانی مانند موس، همچنان به تولید NFT های بیشتری ادامه می‌دهند که مارک‌ها، مؤسسات غیرانتفاعی به این بازار رو به رشد بپیوندند.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427