بازی های NFT و یک سونامی از حجم معاملات Waves را به یک اوج قیمت جدید در تاریخ می رساند.

توکن های غیر مثلی (NFT) طی چند ماه گذشته به طور جدی پاداش سرمایه گذاران اولیه خود را داده است، به خصوص زمانی که به لطف رکوردشکنی در فروش هنرهای دیجیتال و حمایت اینفلوئنسرهای شناخته شده ای مانند پاریس هیلتون از این بخش مورد توجه زیادی قرار گرفتند.

ماه آوریل شاهد آرام شدن هیاهوی پشت NFT ها در برخی نقاط بوده است؛ اما رشد اخیر در (Waves (WAVES نشان می دهد که هنوز هیجان زیادی در جامعه ارزهای رمزنگاری شده برای پروژه های تازه منتشر شده NFT باقی مانده است.

نمودار 4 ساعته WAVES / USDT. منبع: TradingView

داده های حاصل از Cointelegraph Markets و TradingView نشان می دهد که قیمت Waves در سال 2021 با افزایش 320 درصدی روبرو شده است و از پایین ترین سطح به میزان 4.86 دلار در 4 ژانویه به یک اوج قیمت یعنی 20.82 دلار در 9 آوریل رسیده است که به لطف رکورد 883 میلیون دلاری حجم معاملات 24 ساعته می باشد.

“ایردراپ  NFTسرمایه گذاران جدید را فریب می دهد”

شور و اشتیاق نسبت به WAVES امروز پس از انتشار یک بازی که کالاهای کلکسیونی NFT و ییلد فارمینگ را با هم ترکیب می کند به نام Duck Hunters توسط پروتکل، به اوج خود رسید.

“چه کسی اجازه داد اردک ها بیرون بروند؟ #Waves! فصل شکار اردک اکنون رسماً آغاز شده است. برای انجام کارها و ساختن امپراطوری اردک خود با توکن های NFT، توکن های $ EGG جمع کنید. نقشه راه را به همراه جزئیات خرید و موارد دیگر بررسی کنید. اردک ها به دنبال شما می آیند!”[1]

Waves Tech (@ wavesprotocol)  آوریل 2021

در توئیتی در همین زمینه که از آغاز دور اول بازی شکارچیان اردک خبر داده است، آمده است که تمام شرکت کنندگانی که چند مشارکت اجتماعی را به پایان برسانند ، بلافاصله پس از پایان دوره، یک EGG دریافت می کنند.

قبل از انتشار بازی Duck Hunters، از هفته ها قبل و با ورود به بازار USDT-WAVES در Bittrex در 23 مارس، حرکت برای این توکن آغاز شده بود.

متعاقب آن اعلامیه 24 مارس مبنی بر گسترش شرکت Waves Enterprise به سنگاپور به عنوان بخشی از استراتژی خود جهت تمرکز بیشتر بر ایجاد شبکه های ترکیبی که می توانند با بلاک چین های عمومی مانند (Ethereum (ETH ارتباط برقرار کنند، انتشار یافت.

داده هایVORTECS  از Cointelegraph Markets Pro همچنین در 8 آوریل قبل از افزایش قیمت اخیر،چشم انداز صعودی WAVES را پیش بینی می کرد.

امتیاز دهی شرکت VORTECS، که حقوق انحصاری آن مربوط به Cointelegraph می شود، یک مقایسه الگوریتمی شرایط تاریخی و فعلی بازار است که از ترکیبی از نقاط داده شامل احساس بازار، حجم معاملات، تغییرات اخیر قیمت و فعالیت توییتر حاصل می شود.

VORTECS Score (سبز) در مقابل WAVES. منبع: Cointelegraph Markets Pro

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود ، پس از ثابت ماندن در محدوده زرد در بیشتر هفته، VORTECS ™ Waves به سبز صعود کرد و بالاترین امتیاز یعنی 66 را در 8 آوریل یعنی تقریباً 5 ساعت قبل از شروع افزایش قیمت 60 درصدی در روز بعد ثبت کرد.

با افزوده شدن  قابلیت NFT به اکوسیستم Waves در کنار رشد اکوسیستم مالی غیرمتمرکز آن، یک پروتکل کاملاً چند جانبه ایجاد کرده است که قرار است رشد اقتصادی بیشتری را در پی داشته باشد چرا که فناوری بلاکچین بیشتر در تجارت اصلی جریان خواهد یافت.

[1] اشاره به نام بازی که به معنی شکارچیان اردک است.

منبع:cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.